
Υπόθεση καζίνο: Γιατί κρύβουν τους επώνυμους;
Στην υπόθεση με το κύκλωμα των καζίνο, που εμφανίστηκε στα δελτία ειδήσεων τις τελευταίες μέρες, ο φαρμακοποιός που το αποκάλυψε –όταν έχασε περίπου μισό εκατομμύριο ευρώ, το οποίο φυσικά δεν το είχε δηλώσει στην εφορία και θα πρέπει να εξηγήσει πού το βρήκε– ανέφερε ότι υπήρχε και γνωστός ενεχυροδανειστής, ο οποίος είχε εξαργυρώσει μαϊμού πλάκες χρυσού για να φανεί πιο αξιόπιστο το κύκλωμα στα θύματά του.
Ωστόσο, το όνομα του ενεχυροδανειστή δεν το είπε ούτε, φυσικά, ρωτήθηκε από τους πανελίστες και τους ρεπόρτερ σχετικά. Ενώ τον πίεζαν να πει τα πάντα, για τον ενεχυροδανειστή δεν ρώτησαν τίποτα.
Γιατί, άραγε; Μήπως επειδή ο κύριος αυτός έχει δώσει –και εξακολουθεί να δίνει– τρελά λεφτά στα κανάλια για διαφήμιση; Και γι’ αυτό απολαμβάνει αυτήν την ιδιότυπη ασυλία;
Ελπίζουμε ότι δεν θα έχει την ίδια ασυλία και από τις διωκτικές και τις δικαστικές Αρχές, δεδομένου ότι πολλοί από το κύκλωμα θα επιχειρήσουν να… γλιτώσουν χρησιμοποιώντας τα πολλά λεφτά που διαθέτουν.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό το… φάουλ των καναλιών. Λίγες μέρες πριν από την αποκάλυψη του κυκλώματος των καζίνο είχε γίνει το επεισόδιο με τον οδηγό που είχε συλληφθεί μεθυσμένος, η σύντροφος του οποίου έκανε φασαρία και απείλησε τους αστυνομικούς επειδή… τόλμησαν και του έκαναν αλκοτέστ. Και οι δύο συνελήφθησαν, αλλά τα κανάλια μιλούσαν μόνο για μια 53χρονη δημοσιογράφο που απείλησε αστυνομικούς, χωρίς να πουν ποια είναι. Ούτε αυτή είχε… όνομα. Ασυλία κι εδώ. Γιατί όμως; Επειδή είναι δημοσιογράφος η κυρία; Για να λέει ο κόσμος «κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει»;
Έτσι, όμως, χάνεται η αξιοπιστία των Μέσων. Γιατί δεν είναι δυνατόν κάποιους για ψύλλου πήδημα να τους κρεμάνε στα μανταλάκια και κάποιους άλλους… να ξεχνάνε να τους αναφέρουν. Ο κόσμος δεν είναι χαζός, καταλαβαίνει πως κάτι γίνεται, πως υπάρχει σκοπιμότητα. Οπότε η αξιοπιστία πάει περίπατο. Αλλά δεν φαίνεται να απασχολεί κανέναν αυτό. Ούτε και την ΕΣΗΕΑ, που θα έπρεπε πρώτη να καταδικάσει αυτές τις πρακτικές και αυτές τις αντιλήψεις.
Αλλά είπαμε: Κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει…