2005-08-02

  • Eθνική ξεφτίλα!

    Εκεί που υποτίθεται ότι μας… αναβάπτισαν οι Αμερικανοί και ο φίλος μας ο Μπους μάς ονόμασε «στρατηγικό εταίρο» και ότι θα έχουμε ρόλο στην περιοχή και…

  • Βολές Ντόρας κατά Αβραμόπουλου

    ΑΝ ΔΥΟ πράγματα θα μπορούσε να ξεχωρίσει κανείς από την τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου την περασμένη Δευτέρα, εκτός από την προσωπική της παρουσία και την…

  • H Xόχτιφ δεν θέλει έλεγχο

    Γερμανική κατοχή στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Έτσι προφανώς φαίνεται να… νιώθει η Χόχτιφ, νομίζει δηλαδή ότι βρίσκεται σε… γερμανικό έδαφος και συμπεριφέρεται σαν κατακτητής!