
Άνοιξε η συζήτηση: Σενάρια διαδοχής και παρασκηνιακές ζυμώσεις στη Νέα Δημοκρατία
Άνοιξε η συζήτηση για τη μετά Μητσοτάκη εποχή; Η πρόσφατη πολιτική αναταραχή και οι αλλεπάλληλες κρίσεις στο εσωτερικό της κυβερνητικής παράταξης φαίνεται πως έχουν αλλάξει τα δεδομένα στο «γαλάζιο» στρατόπεδο. Η αίσθηση ότι ο κύκλος μιας περιόδου κλείνει, οδηγεί στελέχη και παράγοντες του κόμματος σε έναν πρώτο απολογισμό, αλλά και σε σκέψεις για την επόμενη ημέρα, με τις συζητήσεις στα κεντρικά και περιφερειακά γραφεία να επικεντρώνονται πλέον στα πρόσωπα που θα μπορούσαν να εγγυηθούν το μέλλον της συντηρητικής παράταξης.
Άνοιξε η συζήτηση για τη μετά Μητσοτάκη εποχή
Ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί στα ενδότερα της Νέας Δημοκρατίας μετά τα πρόσφατα γεγονότα είναι και ότι έχουν ξεκινήσει, δειλά – δειλά εννοείται, οι συζητήσεις για τη… μετά Μητσοτάκη εποχή. Τα ονόματα που ακούγονται σταθερά ως οι πιθανοί διεκδικητές της ηγεσίας είναι αυτά του Ν. Δένδια και του Κυρ. Πιερρακάκη. Ορισμένοι θεωρούν ότι στην αφετηρία θα βρεθεί ξανά ο Άδ. Γεωργιάδης, όχι προφανώς για νικήσει, αλλά για να παζαρέψει στη συνέχεια με τον πρώτο για την πολιτική του επιβίωση. Όπως ακριβώς έκανε το 2016 με τον Κυρ. Μητσοτάκη. Βέβαια, δεν είναι κάθε μέρα Πάσχα, οπότε…