2005-07-26

  • ψιθυριστά…

    Πολύ… Κέντρο, ρε παιδιά, εκεί στην ΟΝΝΕΔ, στη γιορτή πολιτισμού και πολιτικής που πραγματοποιήθηκε στη Λήμνο την προηγούμενη εβδομάδα. «Είμαστε στο Κέντρο», τόνιζαν οι νέοι της…

  • Στη φάκα οι ποντικοί…

    Κάποιες αλλαγές που έγιναν πρόσφατα στο ΥΠΕΧΩΔΕ έκοψαν το… φαΐ σε ποντικούς, που κατάφερναν να ανοίγουν τους φακέλους με τις οικονομικές προσφορές και να ενημερώνουν […]