
Ταξίδι στις ΗΠΑ κάθε τρεις και λίγο
![]()
Προφανώς, κάποιος σοβαρός λόγος θα υπάρχει που ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας μεταβαίνει για τρίτη ή τέταρτη φορά (έχουμε χάσει το μέτρημα) στις ΗΠΑ. Όχι για κάποια επίσημη επίσκεψη, αλλά, όπως ανακοινώθηκε και στην τελευταία τέτοια επίσκεψη στο Λος Άντζελες και στο Όστιν, για να συναντηθεί με στελέχη ερευνητικών ιδρυμάτων και αμερικανικών εταιρειών που ειδικεύονται στους τομείς της ρομποτικής, της καινοτομίας, της τεχνητής νοημοσύνης, της κυβερνοάμυνας και της κυβερνοασφάλειας, των μη επανδρωμένων οχημάτων (εναέριων, θαλάσσιων και υποθαλάσσιων), καθώς και των διαστημικών τηλεπικοινωνιών.
Ωραία όλα αυτά, αλλά τι ακριβώς σχεδιασμός υπάρχει και ποιος είναι ο στόχος; Να δούμε και να θαυμάσουμε τα επιτεύγματα των Αμερικανών στις νέες τεχνολογίες και τα αμυντικά οικοσυστήματά τους; Να συναντήσουμε ομογενείς επιστήμονες που διαπρέπουν στους τομείς αυτούς στις ΗΠΑ; Και λοιπόν; Ποιο είναι το ζητούμενο; Για να δούμε πώς λειτουργούν τα οικοσυστήματα που θέλουμε να φτιάξουμε και στην Ελλάδα, δεν χρειάζεται να τρέχει πέρα – δώθε ο υπουργός Άμυνας. Υπάρχουν αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες, οι οποίοι είναι και πιο κατάλληλοι να μεταφέρουν την όποια τεχνογνωσία.
Διαβάστε τα άρθρα της στήλης “ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Εξωφρενικών” ΕΔΩ