
Παν μέτρον άριστον, κύριε Γεραπετρίτη!
![]()
Παρακολουθήσαμε τη συνέντευξη του Γιώργου Γεραπετρίτη στο Φόρουμ της Ντόχα, που αποτελούσε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για προβολή και της χώρας μας.
Ο κ. Γεραπετρίτης απάντησε στις ερωτήσεις του αμερικανού δημοσιογράφου, ο οποίος είναι γνωστός οπαδός του Τραμπ αλλά έχει δεσμούς και με την Ελλάδα, καθώς ήταν αυτός που πήρε την πρώτη συνέντευξη –για τραμπικό ΜΜΕ– από τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Οι ερωτήσεις, βεβαίως, ήταν περισσότερο γενικές και αφορούσαν και πτυχές της πολιτικής Τραμπ στην περιοχή, οπότε και οι απαντήσεις έπρεπε να κινηθούν σε συγκεκριμένο πλαίσιο.
Όμως, είναι μάλλον κουραστικό και αντιπαραγωγικό σε κάθε διεθνές φόρουμ ο υπουργός Εξωτερικών να καυχάται για τον μεσολαβητικό ρόλο που μπορεί να παίξει η Ελλάδα σε περιφερειακές κρίσεις, όταν μέχρι στιγμής δεν έχει αναλάβει ούτε καν της έχει ζητηθεί να αναλάβει τέτοιο ρόλο.
Και σε ό,τι αφορά το μεγάλο διπλωματικό κεφάλαιο που –όπως λέει ο ΥΠΕΞ– διαθέτει η χώρα, αυτό καλό είναι να το αναγνωρίζουν οι άλλοι, παρά να αυτοδιαφημιζόμαστε γι’ αυτό οι ίδιοι…
Διαβάστε τα άρθρα της στήλης “ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Εξωφρενικών” ΕΔΩ