
Νέες διαδηλώσεις σε ισπανικές πόλεις κατά του υπερτουρισμού
Με σύνθημα: «Μια Μάλαγα για να ζήσεις, όχι για να επιβιώσεις», σχεδόν 5.500 άνθρωποι, σύμφωνα με τις τοπικές αρχές, συγκεντρώθηκαν στο ιστορικό κέντρο της μεγάλης πόλης της Ανδαλουσίας των 570.000 κατοίκων, το τουριστικό κέντρο του «sol y playa» (ήλιος και παραλία) και διαμαρτυρήθηκαν κατά του μαζικού τουρισμού, τον οποίο κατηγορούν ότι στερεί από τον τοπικό πληθυσμό μια οικονομικά προσιτή στέγαση, με την οργή να αυξάνεται στη χώρα κατά του φαινομένου του υπερτουρισμού, σε μια χώρα δεύτερο μεγαλύτερο τουριστικό προορισμό παγκοσμίως.
Ήδη από τη δεκαετία του 2010, οι κάτοικοι είχαν ξεκινήσει να διαδηλώνουν κατά του υπερτουρισμού, κυρίως στη Βαρκελώνη. Αλλά μετά το διάλειμμα λόγω της πανδημίας της Covid-19, η αγανάκτηση φαίνεται να έχει αυξηθεί, καθώς η Ισπανία υποδέχθηκε πέρυσι ένα ρεκόρ 85,1 εκατομμυρίων ξένων επισκεπτών.
Ο τουρισμός στην Ισπανία αντιπροσωπεύει το 12,8% του ΑΕΠ και το 12,6% των θέσεων εργασίας.
Πηγή φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Η ελπιδοφόρος προοπτική της Κύπρου και η νάρκη του εσωτερικού μετώπου
- Η ελπιδοφόρος προοπτική της Κύπρου και η νάρκη του εσωτερικού μετώπου
- Η ελπιδοφόρος προοπτική της Κύπρου και η νάρκη του εσωτερικού μετώπου
- Η ελπιδοφόρος προοπτική της Κύπρου και η νάρκη του εσωτερικού μετώπου
- Δύο επίτιμοι διδάκτορες – δύο πανεπιστήμια – δύο κόσμοι – Του Ν. Στραβελάκη
- Έρχεται το Magenta TV
- Έρχεται το Magenta TV
- Έρχεται το Magenta TV
- Έρχεται το Magenta TV
- “Παίζει μπάλα” σε μικρές χώρες της ΕΕ το Netflix- Στο στόχαστρο το Champions League.