Νάρκη στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη βάζει το υπ. Ναυτιλίας για το… χατήρι της Cosco

Νάρκη στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη βάζει το υπ. Ναυτιλίας για το… χατήρι της Cosco

• Της επιτρέπει να εξαπλασιάσει το κόστος των εργασιών που γίνονται για να μην υπάρχουν δουλειές και να  φύγουν όλες οι ελληνικές επιχειρήσεις, παρά την αντίθετη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.

Ταφόπλακα στην Ναυπηγοεπισκευαστική Βιομηχανίας της χώρας μας, βάζει ο υπουργός Ναυτιλίας Β.Κικίλιας ,ο οποίος έκανε το χατήρι της Cosco,που εδώ και 5 χρόνια επιδιώκει να δημιουργήσει καρτέλ στο Πέραμα και σε όσους χώρους του λιμανιού ελέγχει, για να έχει το μονοπώλιο στις μεταφορές αποβλήτων έρματος και  λοιπών υπολειμμάτων από τις επισκευές των πλοίων, και να εξαπλασιάσει την τιμή της αποκομιδής, της  συγκέντρωσής  τους και της μεταφοράς τους.

Αυτό όμως θα ανεβάσει κατακόρυφα το κόστος των εργασιών, με αποτέλεσμα το Πέραμα να γίνει πανάκριβο και να μην πηγαίνει κανένα πλοίο για επισκευή ,με ολέθριες συνέπειες για την Τοπική κοινωνία, την  εγχώρια Ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία και την εθνική οικονομία..

Όλοι θα χάσουν εκτός από την Cosco. Γιατί έχει υπογράψει σύμβαση με την εταιρεία που θα έχει το μονοπώλιο στη μεταφορά αποβλήτων και θα εισπράττει τη μερίδα του λέοντος και από αυτή τη δραστηριότητα, ενώ θα …ξεμπερδέψει και με τις ελληνικές εταιρείες  ναυπηγοεπισκευής που από την αρχή ήθελε να τις πετάξει έξω,για να αναλάβει η ίδια όλες τις εργασίες, αλά την εμπόδιζε η σύμβαση παραχώρησης και τώρα θα φύγουν μόνες τους αφού δεν θα έχουν δουλειές.

Όλα αυτά θα τα πετύχει η κινεζική εταιρεία με την αποφασιστική συνδρομή του υπουργού Ναυτιλίας ο οποίος υπέγραψε τις προηγούμενες μέρες απόφαση που επιβάλλει το μονοπώλιο στην μεταφορά των αποβλήτων της ναυπηγοεπισευής στην εταιρεία με την οποία συνεργάζεται και προσπάθειί να καθιερώσει η Cosco.

Δηλαδή ο υπουργός που λέγεται ότι έχει άριστες σχέσεις με τον αμερικανικό παράγοντα και ο πρωθυπουργός τον θεωρεί βραχίονα της κυβέρνησής του με τον Τραμπ,  μια και ο ίδιος είναι έξω από το κλίμα του Αμερικανού προέδρου,κάνει ό,τι μπορεί για να  προωθήσει τα συμφέροντα της κρατικής κινεζικής εταιρείας στον τομέα των  μεταφορών στην Ευρώπη, μέσω του προγεφυρώματος που έχουν στον Πειραιά .

Σήμερα σε καθεστως ελεύθερης αγοράς και υγιούς ανταγωνισμού, η κάθε επισκευαστική εταιρεία επιλέγει όποιον φορέα θέλει για να μεταφέρει τα απόβλητα από τις εργασίες που κάνει και η τιμή της μεταφοράς έχει διαμορφωθεί στα 500 ευρώ τον τόνο.

Η COSCO συνεργάζεται με την εταιρεία Antipollution ANE η οποία χρεώνει τις μεταφορές αυτές με 3000 ευρω ανά τόνο, δηλαδή  6 φορές παραπάνω,και θέλει να επιβάλλει να έχει η εταιρεία αυτή το μονοπώλιο των μεταφορών αποβλήτων στην συγκεκριμένη εξωφρενική τιμή.

Παρόλο που γνωρίζει ότι ο νόμος της ΕΕ το απαγορεύει αφού τέτοιες πρακτιξες ευνοούν την δημιουργία μονοπωλιακών  καταστάσεων και παραπέμπουν στη λειτουργία καρτέλ.

Αυτά όμως είναι …ψιλά γράμματα για τον υπουργό Ναυτιλίας που εκτελεί κατά γράμμα  τις ενέργειες που απαιτούνται για να προωθηθούν τα συμφέροντα της Cosco, ανεξάρτητα αν αντίκεινται στην Ευρωπαϊκή νομοθεσία και την διεθνή πρακτική.

Διαβάστε περισσότερα σε προσεχές φυλλο του ΠΑΡΟΝ της Κυριακής


ΤΟ ΠΑΡΟΝ