
Φιντάν για Κυπριακό: Και ας πάν’ στην ευχή τα παλιά…
![]()
Ο Χακάν Φιντάν έκανε μία δήλωση για το Κυπριακό, την οποία, ως συνήθως, όλοι οι καλοθελητές στην Αθήνα έσπευσαν να τη δουν ως ελιγμό και άνοιγμα στο Κυπριακό.
Ο κ. Φιντάν είπε απλώς τη γνωστή θέση περί δύο κρατών. Απλώς τη διανθίζει με διάφορα περιτυλίγματα, ώστε να προκληθεί σύγχυση και να θεωρηθεί ως άνοιγμα της Τουρκίας.
Ο κ. Φιντάν είπε ότι θα πρέπει να παραμερίσουμε τη διαφορά του Κυπριακού και να κοιτάξουμε στο μέλλον και στην ευημερία της περιοχής, με τη συνεργασία των δύο κρατών, και όταν θεωρήσουμε, μετά από χρόνια, ότι μπορεί να γίνει η υπέρβαση, τότε να αναζητήσουμε λύση.
Πολύ απλά, ζητά την αποδοχή της ακραίας τουρκικής θέσης για αναβάθμιση του στάτους του ψευδοκράτους, χωρίς κανένα αντάλλαγμα προς τους Ελληνοκύπριους. Και αυτό κάποιοι το αποκαλούν «άνοιγμα»…
Διαβάστε τα άρθρα της στήλης “ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Εξωφρενικών” ΕΔΩ