Δήλωση του ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα στην απεργιακή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ για την Πρωτομαγιά στο Σύνταγμα

Δήλωση του ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα στην απεργιακή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ για την Πρωτομαγιά στο Σύνταγμα

Τη φετινή Πρωτομαγιά, 140 χρόνια μετά την εξέγερση των εργατών του Σικάγο για το οχτάωρο, προχωράμε μπροστά για νέες κατακτήσεις, για μια ζωή χωρίς καπιταλιστική εκμετάλλευση, χωρίς ιμπεριαλιστικούς πολέμους, χωρίς οικονομικές κρίσεις, που την πληρώνουν πάντα οι λαοί. Χρόνια πολλά.