
Αφιερωματικά γραμματόσημα στον Σταύρο Ξαρχάκο από τη Βουλή
Σταύρος Ξαρχάκος γραμματόσημα: Ο Πρόεδρος της Βουλής, κ. Νικήτας Κακλαμάνης, απένειμε τιμητικά στον σπουδαίο δημιουργό Σταύρο Ξαρχάκο τα αφιερωματικά γραμματόσημα των ΕΛΤΑ, αναγνωρίζοντας τη διαχρονική προσφορά του στον πολιτισμό και τη μουσική ιστορία της χώρας.
Τιμητική διάκριση για τον μεγάλο μουσικοσυνθέτη
Σε μια συγκινητική τελετή στη Βουλή, παρουσία της συζύγου του, Ηρώς Σαΐα, και των παιδιών του, ο Σταύρος Ξαρχάκος παρέλαβε τα γραμματόσημα που φέρουν τη μορφή του. Ο Πρόεδρος της Βουλής τόνισε πως για τέτοιους ανθρώπους «τα πολλά λόγια είναι φτώχεια», υπογραμμίζοντας ότι το έργο του συνθέτη έχει νικήσει τον χρόνο και ενώνει γενιές Ελλήνων.

Ο ίδιος ο κ. Ξαρχάκος, εμφανώς συγκινημένος, ανέφερε: «Αλλά ότι θα γινόμουν γραμματόσημο δεν το περίμενα… Ένα γραμματόσημο που κουβαλά όμως έναν προορισμό. Έναν προορισμό με μνήμες, συναισθήματα και ιδέες».
Η αναγνώριση από τα ΕΛΤΑ
Ο Πρόεδρος των ΕΛΤΑ, κ. Δανιήλ Μπερναδούτ, σημείωσε πως η έκδοση του γραμματοσήμου αποτελεί πράξη δημόσιας αναγνώρισης για όσους έχουν αφήσει ανεξίτηλο αποτύπωμα στον πολιτισμό μας. Όπως επεσήμανε, η προσφορά του κ. Ξαρχάκου ξεπερνά τα όρια της εποχής του, κερδίζοντας μια μόνιμη θέση στην ιστορία και στις ψυχές μας.
