Αλλάζουν όλα στον τρόπο κατανομής της κρατικής διαφήμισης
Σκέψεις στην κυβέρνηση για ολική αλλαγή του τρόπου κατανομής της κρατικής διαφήμισης. Μία από τις ιδέες που έπεσαν στο τραπέζι είναι να εμφανιστεί το κράτος ως μεγάλος διαφημιζόμενος και να αγοράσει χώρο και χρόνο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διαθέτει, διανέμοντας διαφήμιση σε όλα τα Μέσα με τον ίδιο τρόπο, εξασφαλίζοντας παράλληλα και τις αντίστοιχες εκπτώσεις. Στη συνέχεια η Γραμματεία που θα κάνει τη συμφωνία θα κατανέμει τον χώρο και τον χρόνο ανάλογα με τις ανάγκες των υπουργείων και των φορέων του Δημοσίου, δημοσιοποιώντας αναλυτικά τον αριθμό των καταχωρίσεων ή των σποτ, τα Μέσα που επιλέγονται και την τιμή στην οποία πουλήθηκαν. Αν η ιδέα περάσει, είναι μαθηματικά βέβαιο πως θα συναντήσει τις αντιδράσεις των υπουργών, που με την κρατική διαφήμιση, χρησιμοποιώντας τα λεφτά των πολιτών, θεωρούν πως μπορούν να κάνουν προσωπικό παιχνίδι. Στόχος της κυβέρνησης είναι να απομακρύνει τους ενδιάμεσους στον χώρο της διαφήμισης που ζουν από το κρατικό σύστημα και να δημιουργήσει ένα νέο μοντέλο, το οποίο θα είναι αυτοματοποιημένο και όλα τα δεδομένα θα παρέχονται σε όλους τους ενδιαφερομένους. Παράλληλα, με τον τρόπο αυτό η κυβέρνηση ως μεγάλος διαφημιζόμενος θα έχει λόγο και στο σύστημα ελέγχου της μέτρησης τηλεθέασης και ακροαματικότητας.