
Capital Clean Energy Carriers Corp: Τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου 2025 και ναύλωση δύο δεξαμενόπλοιων LNG (“LNG/C”) υπό κατασκευή
Η Capital Clean Energy Carriers Corp, ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου 2025 & Τη ναύλωση δύο δεξαμενόπλοιων LNG (“LNG/C”) υπό κατασκευή
(GLOBE NEWSWIRE) – Η Capital Clean Energy Carriers Corp. (η “Εταιρεία”, “CCEC”, “εμείς” ή “μας”) (NASDAQ: CCEC), διεθνής ιδιοκτήτρια πλοίων ανοιχτής θαλάσσης, ανακοίνωσε σήμερα τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2025.
Σημαντικά σημεία τριμήνου
1. Αύξηση των εσόδων για το πρώτο τρίμηνο του 2025, σε ποσοστό 44% με έσοδα $109,4 εκατ. έναντι $76,2 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2024
2. Νέες μακροχρόνιες συμφωνίες ναύλωσης (“TC”) για δύο δεξαμενόπλοια LNG που βρίσκονται υπό κατασκευή και άσκηση ορισμένων δικαιωμάτων προαίρεσης για τρία από τα εν λειτουργία δεξαμενόπλοια LNG του στόλου μας
3. Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο συμβολαιοποιημένων εσόδων αυξήθηκε στα $3,1 δισεκατομμύρια ή στα $4,5 δισεκατομμύρια συμπεριλαμβανομένων των προαιρετικών περιόδων
4. Ολοκληρώθηκε η πώληση δύο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρίς δανειακές υποχρεώσεις, όπως είχε ανακοινωθεί στο τρίτο τρίμηνο του 2024
5. Ανακοινώθηκε μέρισμα ύψους $0,15 για το πρώτο τρίμηνο του 2025
O κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της Capital Clean Energy Carriers Corp., δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που δύο από τα υπό κατασκευή πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) εξασφάλισαν μακροχρόνια ναύλωση πολύ νωρίτερα από την προγραμματισμένη παράδοσή τους. Κατά την άποψή μας, αυτές οι συμφωνίες, αποτελούν ένδειξη ότι τα μακροπρόθεσμα θεμελιώδη μεγέθη της αγοράς μεταφοράς LNG παραμένουν ισχυρά για πλοιοκτήτες υψηλής ποιότητας όπως η CCEC, που διαχειρίζονται πλοία LNG/Cs τελευταίας γενιάς, παρά τις προκλήσεις που παρουσιάζονται στη βραχυπρόθεσμη αγορά. Επιπλέον, σε συνδυασμό με την άσκηση ορισμένων δικαιωμάτων προαίρεσης που ασκήθηκαν από έναν από τους υφιστάμενους ναυλωτές μας για τρία από τα εν λειτουργία LNG/Cs του στόλου μας, η μέση διάρκεια των συμβολαίων μας αυξήθηκε σε 7,3 έτη με συμβολαιοποιημένα έσοδα ύψους 3,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Επιπλέον, οι δύο νέες ναυλώσεις αναμένεται να βελτιώσουν περαιτέρω την ποικιλομορφία και τη σύνθεση του χαρτοφυλακίου ναυλώσεων, να ενδυναμώσουν περεταίρω τον ισολογισμό μας και να βελτιώσει την προβλεψημότητα των ταμειακών ροών της Εταιρείας.
Η CCEC διαθέτει πλέον μόνο τέσσερα δεξαμενόπλοια LNG τελευταίας γενιάς υπό κατασκευή, από τον τελικό στόλο των 18 πλοίων, τα οποία είναι διαθέσιμα για ναύλωση. Η Εταιρεία προς το παρόν παραμένει σε διαπραγματεύσεις για τη μελλοντική τους ναύλωση. Είναι κρίσιμο ότι η CCEC παραμένει σε μεγάλο βαθμό θωρακισμένη από τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς spot LNG, καθώς τα δύο πρώτα διαθέσιμα νεότευκτα πλοία δεν αναμένεται να παραδοθούν πριν το τρίτο τρίμηνο του 2026.
Κατόπιν της παράδοσης ακόμα δύο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που συμφωνήσαμε να πωληθούν το τρίμηνο του 2024, ο αριθμός πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχει μειωθεί σε μόλις τρία, σύγχρονα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με εναπομείναντες ναύλους μέχρι τουλάχιστον το 2032. Η μετάβαση αυτή ευθυγραμμίζεται με τον στρατηγικό μας στόχο να τοποθετήσουμε την Εταιρεία ως τον κορυφαίο πάροχο λύσεων μεταφοράς φυσικού αερίου, συμπεριλαμβανομένων νέων δραστηριοτήτων που σχετίζονται με την ενεργειακή μετάβαση. Είναι σημαντικό ότι η Εταιρεία έχει εξασφαλίσει την ανάπτυξή της για τα επόμενα τρία χρόνια, η οποία οφείλεται στην προγραμματισμένη παράδοση 16 νέων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου και άλλων πλοίων μεταφοράς φυσικού αερίου, η οποία υποστηρίζεται επαρκώς από τις εσωτερικά παραγόμενες ταμειακές ροές μας και τα υφιστάμενα ταμειακά διαθέσιμα, τα οποία ανήλθαν σε 420,3 εκατ. δολάρια στο τέλος του τριμήνου. Παραμένουμε σταθερά στην πορεία μας για την επανατοποθέτηση της CCEC προκειμένου να καταστεί η μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία των ΗΠΑ που επικεντρώνεται στο χώρο του LNG και της μεταφοράς φυσικού αερίου».
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ