Σταύρος Αρναουτάκης στο “Π”: Εγρήγορση και συνεργασία για τη φετινή τουριστική χρονιά

Σταύρος Αρναουτάκης στο “Π”: Εγρήγορση και συνεργασία για τη φετινή τουριστική χρονιά

Του
ΣΤΑΥΡΟΥ ΑΡΝΑΟΥΤΑΚΗ
Περιφερειάρχη Κρήτης


Το 2021 αποτελεί μια χρονιά ορόσημο για τον τουρισμό στην Ελλάδα και την Κρήτη. Οι κλυδωνισμοί της προηγούμενης περιόδου έπληξαν τον παγκόσμιο τουρισμό, δοκιμάζοντας τις αντοχές όλων των παραγόντων που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν.

Η Περιφέρεια Κρήτης, σε συνεργασία με τους επιχειρηματίες, τις ενώσεις των εργαζομένων, τις τοπικές κοινωνίες, κλήθηκε να αντιμετωπίσει μια ακραία τουριστική κρίση. Μια κατάσταση που αντιμετωπίσαμε με τη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων, με την εφαρμογή ενός ειδικού επιχειρησιακού σχεδίου, που εστίαζε στην αυθεντικότητα της Κρήτης και στην ασφάλειά της ως τουριστικού προορισμού.

Σήμερα, διανύοντας την κορύφωση μιας ιδιαίτερης τουριστικής περιόδου, τα μηνύματα που λαμβάνουμε είναι αισιόδοξα. Αναφορικά με τα δεδομένα που έχουμε στη διάθεσή μας, οι αφίξεις των τουριστών στην Κρήτη μπορεί να υπολείπονται αρκετά από εκείνες των προηγούμενων χρόνων, ωστόσο φαίνεται ότι πλησιάζουμε στο αισιόδοξο σενάριο, όπως αυτό είχε διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες. Σύμφωνα με τους εκπροσώπους των ξενοδόχων, η αισιόδοξη εικόνα συμπληρώνεται και από τις κρατήσεις για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και Οκτώβριο.

Η εικόνα αυτή ενέχει, παρ’ όλα αυτά, μεγάλη δόση επισφάλειας. Η επιδημιολογική κατάσταση στην Κρήτη μπορεί ανά πάσα ώρα και στιγμή να ανατρέψει τους σχεδιασμούς μας, να αναδιαμορφώσει τα δεδομένα και βεβαίως να ανακόψει την τουριστική ροή των τελευταίων μηνών. Η κατάσταση παραμένει κρίσιμη και όλοι μας βρισκόμαστε σε εγρήγορση, ο κάθε φορέας στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, ως Περιφέρεια Κρήτης, αντιμετωπίζουμε την κρισιμότητα των στιγμών ως ευκαιρία. Μια ευκαιρία που οφείλουμε να εκμεταλλευθούμε προκειμένου να μετριάσουμε τις συνέπειες της πανδημίας στον τουριστικό τομέα, να αντιμετωπίσουμε με ρεαλισμό την πραγματικότητα και να ακολουθήσουμε τον δρόμο της υπευθυνότητας. Την ευθύνης που αναλογεί στον καθέναν από εμάς, στο μέτρο των αρμοδιοτήτων και των ξεχωριστών ρόλων. Την υπευθυνότητα που μας καλεί να προχωρήσουμε με ακόμα γρηγορότερους ρυθμούς το πρόγραμμα των εμβολιασμών, να συνεχίσουμε, παράλληλα, τη συνεργασία με τους υγειονομικούς φορείς για τη στήριξη του συστήματος υγείας και την επιτήρηση της επιδημιολογικής κατάστασης και βεβαίως της ευθύνης που μας καλεί να συνεργαζόμαστε με τους επαγγελματίες και τους εργαζόμενους στον τουρισμό για την αυστηρή τήρηση των αποφάσεων των ειδικών.

Παράλληλα, για την Περιφέρεια Κρήτης, τα νέα δεδομένα στην παγκόσμια τουριστική αγορά αναδεικνύουν την παγιωμένη και στρατηγική μας προτεραιότητα για την ενίσχυση του brand name της Κρήτης, ύστερα και από τη θετική διαχείριση του πρώτου κύματος της πανδημίας. Μέσα από την υλοποίηση της καμπάνιας τουριστικής προβολής φωτίζεται η μοναδικότητα, την οποία η Κρήτη προσφέρει ως προορισμός στον επισκέπτη της. Επικεντρώνεται στη γνησιότητα αλλά και στον πλούτο των εμπειριών, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου και σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο διαφοροποιό χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα. Με κεντρικό μήνυμα «Sense the Authentic» χτίζουμε μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης. Τον παροτρύνει να νιώσει, να βιώσει με όλες του τις αισθήσεις τη φιλοξενία, έτσι όπως προσφέρεται από τους κατοίκους και τους επαγγελματίες του τουρισμού, μέσα από το μεράκι και την αγάπη για τη δουλειά τους αλλά και την έμφυτη ηθική υποχρέωση να προσφέρουν το καλύτερο και, κυρίως, το αληθινό.

Έντυπη έκδοση ΤΟ ΠΑΡΟΝ


Σχολιάστε εδώ