Φέτος θα μπει μπροστά η υποθαλάσσια ζεύξη Περάματος – Σαλαμίνας

Φέτος θα μπει μπροστά η υποθαλάσσια ζεύξη Περάματος – Σαλαμίνας

Mε γοργούς ρυθμούς είναι αποφασισμένη η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών να προχωρήσει τη διαδικασία για τη ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος, που θα είναι το μεγάλο έργο της πρώτης πενταετίας, στη δεκαετία που μόλις άρχισε, στο λεκανοπέδιο.

Στόχος του υπουργείου είναι μέχρι το τέλος του χρόνου να έχει εγκατασταθεί ανάδοχος, ώστε στις αρχές του 2022 να ξεκινήσουν οι εργασίες και το 2025 να έχει παραδοθεί όλο το έργο, μαζί με εκείνα που θα το συνοδεύουν.

Τα τρία σχήματα που διεκδικούν την παραχώρηση της ζεύξης είναι η Μυτιληναίος, η ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία Vinci – ΑΚΤΩΡ. Μαζί με τη ζεύξη, δηλαδή την υποθαλάσσια σήραγγα, που θα έχει μήκος 1.100 μέτρα, συν 400 μέτρα, που θα είναι οι εκατέρωθεν προσβάσεις, θα κατασκευασθεί και ένας νέος δρόμος 17 χιλιομέτρων, που θα διέρχεται μέσα από το στρατόπεδο «Παλάσκα» και θα φθάνει στη σήραγγα που θα βρίσκεται εμπρός από το κολυμβητήριο του Περάματος. Η σήραγγα θα βγαίνει στο νησάκι του Αγίου Γεωργίου, που ανήκει στον Ναύσταθμο, και με κλειστό δρόμο θα καταλήγει στην είσοδο του Ναυστάθμου.

Το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του εμβληματικού αυτού έργου, που θα κοστίσει 450 εκατ. ευρώ περίπου, είναι τεσσεράμισι χρόνια. Επειδή όμως… στην Ελλάδα ζούμε, όλα είναι σχετικά…

Έντυπη έκδοση ΤΟ ΠΑΡΟΝ


Σχολιάστε εδώ