Τον… χαβά τους – Δεν θέλουν τη νόμιμη μουφτεία

Τον… χαβά τους – Δεν θέλουν τη νόμιμη μουφτεία

Διαδικτυακή συλλογή υπογραφών διενεργήθηκε στην Κομοτηνή, ως αντίδραση για τον διορισμό ιμάμη από τον τοποτηρητή της μουφτείας Ροδόπης…

Μια «ομάδα» προφανώς δεν επιθυμεί ιμάμη που επιλέχθηκε από τη νόμιμη μουφτεία, παίζοντας το παιχνίδι του παρακράτους και των εκπροσώπων του…

Η «ομάδα», με ανάρτησή της, προσδιορίζει τη συλλογικότητα ως «τουρκομουσουλμανική κοινότητα πιστών», δίνει «ψήφο εμπιστοσύνης» στον επί 18 χρόνια ιμάμη της περιοχής που αντικαταστάθηκε, επιτίθεται στον τοποτηρητή, τονίζοντας ότι «ο διορισμένος από το ελληνικό κράτος τοποτηρητής Κομοτηνής Τζιχάτ Χαλίλ, βρίσκοντας ως ευκαιρία αυτές τις δύσκολες μέρες που περνάμε, χωρίς να πάρει τη γνώμη των κατοίκων της συνοικίας, διόρισε έναν άλλο αδερφό μας για να υπηρετήσει στο τζαμί μας, κάτι που δεν το δεχόμαστε καθόλου και δείχνουμε την αντίδρασή μας», και κάνει λόγο για «βρώμικο παιχνίδι»…

Τη… σκυτάλη πήρε ο τουρκοσύλλογος «Θρησκευτικών Λειτουργών Τζαμιών Δυτικής θράκης», ο οποίος με ανακοίνωσή του αντιδρά στην αντικατάσταση δύο ιμάμηδων σε τεμένη στην Κομοτηνή και τις Σάπες, α­ντίστοιχα παραπονούμενος ότι δεν ρωτήθηκαν οι πιστοί για το θέμα…

Μέχρι που το DEB… βάζει τα πράγματα στη «σωστή τους βάση», αφού με ανάρτησή του στο Facebook «καταγγέλλει τον διορισμό των δύο θρησκευτικών λειτουργών» και επισημαίνει πως «απορρίπτουμε κάθε μέτρο που επιβάλλεται χωρίς τη βούληση του λαού μας»…

Οι «εκπρόσωποι» της μειονότητας, δηλαδή, θεωρούν πως η μουσουλμανική μειονότητα έχει το δικαίωμα να αποφασίζει η… ίδια, εν προκειμένω, για τους θρησκευτικούς της λειτουργούς. Κάτι αντίστοιχο βεβαίως δεν ισχύει στο χριστιανικό στοιχείο. Ο λαός αφήνει τον Μητροπολίτη να κρίνει ποιος είναι κατάλληλος για τη θέση του ιερέα στη Μητρόπολη Μαρωνείας και Κομοτηνής, όπως και σε κάθε Μητρόπολη ανά την ελληνική επικράτεια…

Επί της ουσίας, οι άνθρωποι «δουλεύουν» για την αυτονομία τους και… σε αυτό το επίπεδο και κάνουν ό,τι μπορούν για να την κατακτήσουν…

Αγία Αικατερίνη της Μόριας

Σιγά και σταθερά… αποχαρακτηρίζονται οι εκκλησιές στη Μόρια… Μετά τους ναΐσκους του Αγίου Ιωάννη και του Αγίου Γεωργίου, εικόνες και ιερά σκεύη μαζεύτηκαν και από το εκκλησάκι της Αγίας Αικατερίνης –σπασίματα και βανδαλισμοί ήταν σε… ημερήσια διάταξη, όπως και στους παραπάνω– και ο χώρος έπαψε (όπως και οι προαναφερθέντες) να είναι τόπος λατρείας…

Οι εκκλησίες αποκτούν την όψη των χριστιανικών ναών στην κατεχόμενη Κύπρο, ενώ η πλειοψηφία των ντόπιων φαίνεται να μην καταλαβαίνει ακόμα τι συμβαίνει…

Έλλη Μητακίδου

ΤΟ ΠΑΡΟΝ


Σχολιάστε εδώ