Ο ΟΛΠ ζητάει τέλη για πλοία  που δεν υπάρχουν!

Ο ΟΛΠ ζητάει τέλη για πλοία που δεν υπάρχουν!

Σαφάρι για να αυξήσουν τα κέρδη τους ακόμα και από πηγές που δεν υπάρχουν έχουν εξαπολύσει οι υπεύθυνοι του ΟΛΠ. Κόβουν τέλη πρυμνοδέτησης ακόμα και για πλοία που έχουν γίνει… σκραπ! Παράδειγμα το πλοίο «ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΡΟΣ», που ήταν ημιβυθισμένο από το 2010 στον κόλπο των Αμπελακίων Σαλαμίνας.

Το 2016 το ναυάγιο βγήκε σε πλειστηριασμό, ο οποίος ήταν άγονος, και ύστερα από νέα προκήρυξη που έγινε στις αρχές του 2019, το πήρε η εταιρεία ΗΦΑΙΣΤΟΣ ΣΚΡΑΠ ΙΚΕ η οποία το ανέλκυσε και το ρυμούλκησε εκτός Σαλαμίνας για να το διαλύσει.

Η διαδικασία αυτή έγινε το καλοκαίρι και το πλοίο ρυμουλκήθηκε για διάλυση. Ο ΟΛΠ έστειλε στον ναυτικό πράκτορα που είχε οριστεί διαχειριστής του πλοίου τέλη πρυμνοδέτησης για τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο του 2019 και φυσικά θα του έστελνε και για το επόμενο δίμηνο, εάν δεν προχωρούσε σε καταγγελία.

Μάλιστα τον απειλούσε πως αν δεν πληρώσει έγκαιρα θα είχε κατασχέσεις, νομικές διαδικασίες κ.λπ.! Κύκλοι του λιμανιού και των ναυτικών πρακτόρων που γνωρίζουν την υπόθεση θέτουν τα ακόλουθα ερωτήματα:

1. Έχει ή δεν έχει διαδικασία ελέγχου ο ΟΛΠ; Γνωρίζει ποια πλοία υπάρχουν στους χώρους που ελέγχει; Εκτός και αν εξακολουθεί να στέλνει… ραβασάκια στη λίστα με τα πλοία που βρήκε ότι υπάρχουν στο λιμάνι, όταν το πήρε.
2. Γνωρίζει ο ΟΛΠ ποια πλοία μπαινοβγαίνουν στους χώρους που ελέγχει, όχι μόνο για εισπρακτικούς σκοπούς αλλά και για λόγους ασφάλειας;
3. Υπάρχουν ανείσπρακτα τέλη από ναυάγια και αν ναι, σε τι ποσά ανέρχονται και γιατί δεν εισπράττονται; Και αυτό δεν αφορά μόνο τον ΟΛΠ, αλλά και το κράτος, το οποίο έχει και αυτό δικαιώματα επί των εισπράξεων της εταιρείας.
Θα δώσει, άραγε, κανείς απάντηση;

ΤΟ ΠΑΡΟΝ


Σχολιάστε εδώ