ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑΣ ΣΕ WORKSHOP ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑΣ ΣΕ WORKSHOP ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ

– ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ –

Στην στοχευμένη προβολή της Αστυπάλαιας στην αγορά της Ιταλίας, προκειμένου να υπάρξει προώθηση όλων των θεματικών του τουρισμού, που υποστηρίζει το νησί, αποσκοπεί η συμμετοχή του Δήμου σε  B2B workshop με τίτλο «Luxury Greece» που πραγματοποιήθηκε προχθές στο Μιλάνο.

Αφορούσε  δράση ενημέρωσης των επαγγελματιών του τουρισμού με σκοπό την προβολή και προώθηση του προορισμού στην Ιταλική αγορά και σε επιλεγμένες ομάδες κοινού με βάση, αφενός τα στοιχεία του τουριστικού προϊόντος της περιοχής και αφετέρου τη διείσδυση σε ειδικές ομάδες ενδιαφερόντων σύμφωνα με τις νέες τάσεις που διαμορφώνονται διεθνώς.

Τον Δήμο εκπροσώπησε  η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κυρία Μαρία Καμπούρη η οποία  δώρισε στους συμμετέχοντες το βιβλίο της ιστορικού και λαογράφου  Αθηνάς Ταρσούλη “Stampalia – Perla del Dodecaneso, Avamposto dell’Europa” λόγω της ιστορικής σύνδεσης της Αστυπάλαιας με την Ιταλία. Για την πολυεπίπεδη προώθηση του νησιού, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης  οργανώθηκε cocktail party, με καλεσμένους επιλεγμένους δημοσιογράφους και tour operators, με ειδίκευση σε θέματα πολιτισμού, δραστηριοτήτων, γαστρονομίας, γάμου/ταξιδιών μέλιτος και σε κοινά-οικογένειες, ζευγάρια.

Η δράση οργανώθηκε στην Calleria Vittorio Emmanouele  από την κυρία Ελένη Σαρικώστα (viaggioxte.it) και αποτελεί συνεργασία  του Δήμου Αστυπάλαιας με την εταιρεία THE STORY TAILORS της κυρίας Μαρίας Τζάννου. Η συμμετοχή ψηφίστηκε από το δημοτικό συμβούλιο, αποτελεί εξέλιξη του πλάνου ενεργειών με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης από την ιταλική αγορά και έρχεται ως επιστέγασμα τόσο της συμμετοχής της έκθεσης ΒΙΤ όσο και της προωθητικής ενέργειας που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη στο αεροδρόμιο της Βενετίας και οργανώνεται από την αεροπορική εταιρία VOLOTEA σε συνεργασία με την MTC GROUP.

Όπως αναφέρεται και στο τουριστικό πλάνο του Δήμου για το 2018, σε συνεργασία με τους φορείς του τουρισμού, αλλά και τους επιχειρηματίες, η Αστυπάλαια επιχειρεί  «άνοιγμα» σε αγορές του εξωτερικού, με σκοπό την προσέλκυση επισκεπτών, με μεγαλύτερη κατά κεφαλήν τουριστική δαπάνη.


Σχολιάστε εδώ