ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΠΟ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΘ

ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΠΟ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΘ

Ένα καινοτόμο Σεμινάριο διοργανώνουν οι φοιτητές του Τμήματος Ιατρικής της Σχολής Επιστημών Υγείας του ΑΠΘ, με τίτλο «2ο Πρακτικό Σεμινάριο Υπερήχων για Φοιτητές Ιατρικής» και θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 18 Μαρτίου 2018 και ώρα 10.00, στο Κέντρο Διάδοσης Ερευνητικών Αποτελεσμάτων (ΚΕ.Δ.Ε.Α.) του ΑΠΘ.

Το Σεμινάριο διοργανώνεται από την Επιστημονική Εταιρεία Φοιτητών Ιατρικής Ελλάδας (Παράρτημα Θεσσαλονίκης), με έδρα το Τμήμα Ιατρικής της Σχολής Επιστημών Υγείας του ΑΠΘ, σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ακτινολογίας του ΑΠΘ.

Το Σεμινάριο, σύμφωνα με τους διοργανωτές, έχει ευρεία αποδοχή από τους φοιτητές γιατί δεν περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα σπουδών η εκπαίδευση στην υπερηχοτομογραφία. Επίσης, είναι το μοναδικό στο είδος του, καθώς απευθύνεται σε φοιτητές προσφέροντας τη δυνατότητα όχι μόνο της θεωρητικής γνώσης αλλά και της πρακτικής εφαρμογής και εξάσκησης, με τη χρήση υπερσύγχρονων μηχανημάτων.

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να προσφέρει πολύτιμες γνώσεις για την εκπαίδευση των φοιτητών Ιατρικής, με στόχο την απόκτηση απαραίτητων δεξιοτήτων για την κλινική πράξη και την επαγγελματική σταδιοδρομία τους. Οι φοιτητές θα εκπαιδευτούν από Καθηγητές του Τμήματος Ιατρικής της Σχολής Επιστημών Υγείας του ΑΠΘ, ενώ η πρακτική άσκηση θα γίνει με υπερσύγχρονα μηχανήματα υπερήχων.

Οι φοιτητές θα εισαχθούν στη θεωρία και στα πρακτικά της υπερηχοτομογραφίας, μέσα από τη συμμετοχή τους σε 7 διαδραστικές διαλέξεις και σε 6 σύντομα πρακτικά μαθήματα υπερηχοτομογραφίας, επικεντρωμένα σε διάφορες ειδικότητες, όπως η ακτινολογία, η καρδιολογία, η γυναικολογία αλλά και στις υπόλοιπες ειδικότητες όπου η χρήση των υπερήχων ως διαγνωστική μέθοδος χαίρει ευρείας διάδοσης.

Οι διαλέξεις είναι ανοιχτές για το κοινό και απαιτείται ηλεκτρονική δήλωση.

Θα χορηγηθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Facebook Event: https://www.facebook.com/events/2029253834015725/


Σχολιάστε εδώ