Κεντρική σελίδα | Προηγούμενα Φύλλα | Επικοινωνία

ΘΕΜΑΤΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΕΥΡΩΠΗ - ΚΟΣΜΟΣ
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΑΜΥΝΑ - ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
ΚΥΠΡΟΣ
Δες
ΣΤΗΛΕΣ
ΘΑΡΡΑΛΕΑ
ΔΗΓΜΑ ΓΡΑΦΗΣ
ΖΙΖΑΝΙΟ
ΥΠ. ΕΞΩ(ΦΡΕΝ)ΙΚΩΝ
ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑ
ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΑ ΚΑΙ... ΑΛΛΑ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΚΑΤΩ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ

Υπάρχουν 11 ακόμα άρθρα στην κατηγορία ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
Αποστολή άρθρου Προβολή σε μία σελίδα Εκτύπωση άρθρου
29/01/2017
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
Γιατί απόλυτη σιγή;

Σελίδες:

Επειδή, όπως είπε το μέλος της ΔΑΚΕ Εφοριακών Πάνος Σακελλαρόπουλος, «η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται τίμια»! Πόσο στοίχισε ο έλεγχος της ΣΟΛ ΑΕ στα βιβλία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες; Ποια τα ευρήματα της ελεγκτικολογιστικής ιδιωτικής εταιρείας;

Ποιο το τελικό της συμπέρασμα περί της νομιμότητας και της σωστής τήρησής τους; Ποιος θα ενημερώσει τους εφοριακούς για το πού πήγαν οι εισφορές τους και η επιχορήγηση του υπουργείου Οικονομικών;

***

• «Τζιζ, το θέμα δεν καίει… τσουρουφλίζει»! Η επικείμενη ασυλία των τραπεζικών για τις όποιες ποινικές ή αστικές ευθύνες κατά τις αναδιαρθρώσεις δανείων ή διαγραφές απαιτήσεων θα αφορά όλα τα στελέχη, όλων των τμημάτων, διευθύνσεων, επιτροπών, διοικητικών συμβουλίων, εταιρειών διαχείρισης, κ.λπ., που εμπλέκονται άμεσα ή και εκείνων που έχουν έμμεση συμμετοχή, όπως, λόγου χάρη, αυτών που ευθύνονται για την εποπτεία τους (εσωτερικό έλεγχο, ορκωτούς κ.λπ.);

• «Έχει, άραγε, τη φωλιά της λερωμένη»; Γιατί η διοίκηση της Hellenic Seaways απέφυγε να απαντήσει στις σοβαρότατες καταγγελίες του εφοπλιστή κ. Emanuele Grimaldi, και βασικού της μετόχου μέσω Μινωικών Γραμμών, σχετικά με την πώληση των επτά πλοίων της, μία εκ των οποίων πραγματοποιήθηκε το τελευταίο χρονικό διάστημα; Θα συμβουλεύαμε τον ιταλικό όμιλο, αν πράγματι έχει σκοπό να κινηθεί δικαστικά κατά όλων εκείνων που τον «δάγκωσαν» και ζημίωσαν το μαγαζί στο οποίο έχει επενδύσει εκατομμύρια ευρώ, να προσέξει κάποιους από τους νομικούς του συμβούλους που ανέλαβαν να διαχειριστούν υποθέσεις του (π.χ. τις πρόσφατες αγορές πακέτων μετοχών και την εκπροσώπηση στις προσφυγές του, όπως εκείνη στα κακώς κείμενα της πρόσφατης γενικής συνέλευσης της παραπάνω ακτοπλοϊκής). Και δεν είναι τόσο η κατάθεση των πολυάριθμων αγωγών για την ίδια υπόθεση, προκειμένου να κοπούν περισσότερα παράβολα και να πέφτουν μεγαλύτερες αμοιβές, όσο το ότι είναι ταυτόχρονα δικηγόροι τρίτων με αντικρουόμενα συμφέροντα και μπορεί στο κοντινό μέλλον είτε να τον εκθέσουν, είτε να τον μπλέξουν, είτε…

• Με τόσα χρήματα που έχουν πέσει για εκσυγχρονισμό, κύριε διευθύνοντα σύμβουλε της Ελληνικά Χρηματιστήρια, αποτελούν όνειδος οι πρόσφατες δυσλειτουργίες, που δεν επέτρεψαν την έναρξη της νέας έκδοσης του συστήματος ΟΑΣΗΣ! Και καλά να γινόσασταν ρεζίλι μόνο στα εγχώρια μέλη σας, έλα όμως που στην αποτυχημένη εικονική συνεδρίαση συμμετείχαν και τρία αλλοδαπά.

• Γιατί η νέα ιδιοκτήτρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επιχείρηση Ferrovie dello Stato Italiane, να έχει το δικαίωμα αλλά όχι την υποχρέωση να κάνει χρήση του στόλου των μηχανών και τρένων της ΓΑΙΑΟΣΕ; Μήπως επειδή θέλει να αξιοποιήσει και τα δικά της; Έτσι, όμως, δεν θα περιορίσει τον κύκλο εργασιών, τις πωλήσεις, την κερδοφορία της τελευταίας, άρα και τον ενοποιημένο ισολογισμό του ομίλου ΟΣΕ, μιας και αποτελεί θυγατρική του;

• Προσέξτε μην πάτε για μαλλί και βγείτε κουρεμένος! Κύριε αναπληρωτή υπουργέ Οικονομίας, πόσο έτοιμες (τεχνοκρατικά, οικονομικά, νομικά, κ.λπ.) είναι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, προκειμένου, μέσα από το Υπερταμείο Συνεπενδύσεων, να αντλήσουν χρηματοδότηση με τη μορφή της συμμετοχής αλλοδαπών επενδυτικών σχημάτων στη μετοχική τους σύνθεση; Κύριε Αλέξη Χαρίτση, ποιος εγγυάται ότι τα equity capital και τα venture capital, που ξέρουν καλά πώς παίζεται το παιχνίδι, δεν θα υφαρπάξουν τα υγιή μαγαζιά προκειμένου να πουλήσουν τα περιουσιακά τους στοιχεία, είτε τμηματικά είτε ολόκληρα;


Σελίδες: