Κεντρική σελίδα | Προηγούμενα Φύλλα | Επικοινωνία

ΘΕΜΑΤΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΕΥΡΩΠΗ - ΚΟΣΜΟΣ
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΑΜΥΝΑ - ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
ΚΥΠΡΟΣ
Δες
ΣΤΗΛΕΣ
ΘΑΡΡΑΛΕΑ
ΔΗΓΜΑ ΓΡΑΦΗΣ
ΖΙΖΑΝΙΟ
ΥΠ. ΕΞΩ(ΦΡΕΝ)ΙΚΩΝ
ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑ
ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΑ ΚΑΙ... ΑΛΛΑ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΚΑΤΩ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ

Υπάρχουν 29 ακόμα άρθρα στην κατηγορία ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ.
Αποστολή άρθρου Προβολή σε μία σελίδα Εκτύπωση άρθρου
29/01/2017
Η ιστορία του Πώποτα είναι διδακτική για εκείνους που πάνε να στήσουν σήμερα ΜΜΕ-παπαγαλάκια

Σελίδες:

Όλη εκείνη η παρέα που μήνες ξημεροβραδιάζεται από πρωίας μέχρι βαθείας νυκτός στον... περίγυρο του Μαξίμου συζητώντας πώς θα έχει ελεγχόμενες εφημερίδες και κανάλια, αναζητώντας προσφερόμενους που θα κάνουν τους καναλάρχες και τους εκδότες για να έχουν ελεγχόμενα ΜΜΕ, ώστε τα κανάλια να λένε και οι εφημερίδες να γράφουν ό,τι συμφέρει το γκουβέρνο, χρήσιμο θα είναι να μάθει την περιπέτεια που έζησε ο Θανάσης Πώποτας, εκδότης του «Ταχυδρόμου» Βόλου.

Ήταν μια από τις μεγαλύτερες και πιο επιτυχημένες δημοκρατικές εφημερίδες, με πολύ μεγάλη ισχύ, όχι μόνο στη Θεσσαλία, που επηρέαζε τις εκλογικές αναμετρήσεις, γι’ αυτό και όλοι οι τότε κορυφαίοι πολιτικοί ήθελαν να έχουν τη στήριξή της.

Διευθυντής και ιδιοκτήτης μέχρι και τη δεκαετία του ’80 ήταν ο Αλ. Μέρος και μετά το ’90 ανέλαβε ο ανιψιός Θανάσης Πώποτας.

Τα τότε κορυφαία στελέχη του ΠΑΣΟΚ έπεισαν τον Πώποτα να κατέβει στην Αθήνα και να τον κάνουν... Λαμπράκη. Μάλιστα, είχε απευθείας επαφές με τον Ανδρέα Παπανδρέου.

Με δάνεια που πήρε από την Εθνική Τράπεζα έβγαλε σε πρώτη φάση την εφημερίδα «Ελεύθερη Γνώμη» και στη συνέχεια την απογευματινή εφημερίδα «Ειδήσεις», που από πλευράς δημοσιογράφων είχαν όλο πρώτα ονόματα.

Δεν πέρασε, όμως, πολύς καιρός και άρχισε η αντίστροφη μέτρηση. Και εκείνοι που τον έφεραν από τον Βόλο τον εγκατέλειψαν. Δεν απα­ντούσαν στα τηλέφωνα. Και στο τέλος βρέθηκε στον Κορυδαλλό, με πολυετείς ποινές φυλάκισης. Έφυγε από τη ζωή το 2008.

Κάτι ανάλογο προσπαθούν να στήσουν τώρα στελέχη του στενού κύκλου του Μαξίμου. Μόνο που τέτοιες απόπειρες στον χώρο των ΜΜΕ δεν είναι εύκολο να επιτύχουν. Γιατί αυτός που δίνει το... οξυγόνο, ο αναγνώστης... μυρίζεται από μακριά κάθε αλλαγή στη γραμμή και σταματάει να αγοράζει την εφημερίδα.

Σελίδες: