Το κτίριο του Κεράνη στο κάδρο για τα Δικαστήρια

Το κτίριο του Κεράνη στο κάδρο για τα Δικαστήρια

Το παλαιό κτίριο της καπνοβιομηχανίας Κεράνη, που βρίσκεται στη γέφυρα Καλαμάκη, στις γραμμές του ΗΣΑΠ, στο τέλος της 34ου Συντάγματος, αγοράστηκε από ιδιώτες, οι οποίοι πρότειναν στο υπουργείο Δικαιοσύνης να γίνει το νέο Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά, αντί του παλαιού κτιρίου της Ραλλείου, που είχε προταθεί προ πέντε ετών, αλλά ακόμα δεν έχει υπάρξει καμία πρόοδος με ευθύνη της προηγούμενης κυβέρνησης.

Την αποκάλυψη αυτή έκανε ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης στην εκπομπή «Λόγος και Αντίλογος» στο Κανάλι Ένα – 90,4 και διευκρίνισε ότι πρόκειται για μια νέα πρόταση, που θα εξεταστεί. Τα υπόλοιπα τέσσερα σημεία στα οποία αναφέρθηκε ο Δήμαρχος είναι ο χώρος του ΣΕΦ, τα οικόπεδα της ΧΡΩΠΕΙ, τα 130 στρέμματα που ανήκουν στον δήμο και έχουν παραχωρηθεί στον ΟΛΠ χωρίς ο δήμος να αποζημιωθεί και η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ. Ο κ. Μώραλης έχει θέσει το πρόβλημα στους οκτώ υπουργούς, με τους οποίους έχει ήδη συναντηθεί, ενώ θα τα συζητήσει και με τους βουλευτές του Πειραιά.

Για την πορεία του κάθε θέματος ο κ. Μώραλης είπε:

1) Δικαστήρια: Τις επόμενες μέρες θα έχει συνάντηση με τον υπουργό Δικαιοσύνης κ. Τσιάρα για να διαπιστώσει τις προθέσεις της κυβέρνησης. Το θέμα έχει μια εξέλιξη καθώς για Δικαστικό Μέγαρο έχει προταθεί το κτίριο του Κεράνη που προαναφέραμε.

2) Οικόπεδο ΣΕΦ: Ο Δήμος Πειραιά είχε συμφωνήσει με την προηγούμενη περιφερειάρχη Αττικής και τον υπουργό Αθλητισμού σε ένα μοντέλο συνδιαχείρισης του χώρου που καλύπτει πάνω από 300 στρέμματα. Στόχος του δήμου είναι το μο­ντέλο αυτό να το υιοθετήσει και η νέα κυβέρνηση, ώστε να έχει λόγο και ο Δήμος του Πειραιά στη διαχείριση των χώρων.

3) Οικόπεδα ΧΡΩΠΕΙ: Στόχος του δήμου είναι να απαλλοτριωθούν οι χώροι των οικοπέδων και να αποδοθούν στον δήμο, για να μπορέσει να τους αξιοποιήσει με τη δημιουργία κολυμβητηρίου, το οποίο έχει πει ότι θα χρηματοδοτήσει ο κ. Βαγγέλης Μαρινάκης.

4) Υπογειοποίηση γραμμών ΗΣΑΠ: Πάγιο αίτημα του δήμου είναι η υπογειοποίηση των γραμμών από το Νέο Φάληρο μέχρι το Λιμάνι, για να ανασάνει κυκλοφοριακά η πόλη αλλά και να πάψει να είναι διαχωρισμένη. Το κόστος του έργου είναι περίπου 110 εκατ. ευρώ και ο δήμος πιέζει με κάθε τρόπο ώστε να διασφαλιστούν τα χρήματα από κάποιο ευρωπαϊκό κονδύλι.

5) Τα 130 στρέμματα στο Λιμάνι: Όπως είπε ο δήμαρχος, πρόκειται για έναν χώρο ο οποίος ανήκει στον Πειραιά, αλλά εκχωρήθηκε στην COSCO με βάση τη συμφωνία παραχώρησης του ΟΛΠ. «Προεκλογικά κατηγορήθηκα ότι δεν κυνήγησα το θέμα», είπε ο κ. Μώραλης, «αλλά είμαι ο μόνος που ασχολήθηκε με αυτό και έχω κάνει πολλές επαφές με υπουργούς της προηγούμενης κυβέρνησης.

Φωτό: kanaliena.gr


Σχολιάστε εδώ