“Πίσω από το Μπλε αυτοκόλλητο”: Ανακαλύψτε το ταξίδι της μπανάνας, από την φυτεία έως το ράφι των καταστημάτων μέσω της εφαρμογής Shazam

“Πίσω από το Μπλε αυτοκόλλητο”: Ανακαλύψτε το ταξίδι της μπανάνας, από την φυτεία έως το ράφι των καταστημάτων μέσω της εφαρμογής Shazam

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η εταιρεία συνεργάζεται για πρώτη φορά με την εφαρμογή Shazam, για να μοιραστεί με τους καταναλωτές το ταξίδι της μπανάνας Chiquita

Αθήνα, 01 Αυγούστου 2018 – Για πρώτη φορά η Chiquita χρησιμοποιεί την εφαρμογή Shazam μέσω της οποίας θα εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία προάγει τη βιωσιμότητα και παράλληλα φροντίζει ένα από πιο δημοφιλή φρούτα στον κόσμο: την μπανάνα Chiquita.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της καμπάνιας, ένας κωδικός για το Shazam θα εμφανιστεί από τις 6 Αυγούστου σε όλα τα μπλε αυτοκόλλητα που βρίσκονται στις μπανάνες Chiquita και θα μεταφέρει τους καταναλωτές σε πέντε διαφορετικές εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας, τις Φυτείες και την Ποιότητα, την Εκπαίδευση, τους Ανθρώπους μας και το Περιβάλλον. Σκοπός είναι η εταιρεία να μοιραστεί με τους καταναλωτές την ισχυρή δέσμευσή της για βιωσιμότητα, με έναν διαδραστικό και εντυπωσιακό τρόπο, παροτρύνοντάς τους να ανακαλύψουν τι κάνει η Chiquita κάθε μέρα, ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται στην υπόσχεση που υπάρχει πίσω από το μπλε αυτοκόλλητο.

Kαθόλη τη διάρκεια του μήνα οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν στα ράφια των καταστημάτων τις μπανάνες με τα ειδικά αυτοκόλλητα Shazam. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να τα σκανάρουν με το κινητό τους, αφού έχουν εγκαταστήσει την εφαρμογή Shazam! Από εκεί και πέρα θα μπορούν να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία ακολουθώντας το ταξίδι της μπανάνας από τις φυτείες στην Λατινική Αμερική μέχρι το λιμάνι, και από εκεί διασχίζοντας τον Ατλαντικό στο τραπέζι της κουζίνας τους μέσω του αγαπημένου τους καταστήματος.

Στην καρδιά των δραστηριοτήτων της Chiquita βρίσκεται η πεποίθηση ότι ως ηγέτης της αγοράς πρέπει να προσκαλεί τους καταναλωτές, τους πελάτες, τους εργάτες και τους εργαζόμενους να κατανοήσουν καλύτερα, τόσο τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εταιρεία, αλλά και τα βήματα που κάνει για να παράγει, να διανείμει και να προσφέρει την καλύτερη δυνατή μπανάνα. Και αυτό ακριβώς είναι το σκεπτικό πίσω από τη νέα της καμπάνια με το Shazam.


Σχολιάστε εδώ