MUSIC+ MEDIA

// Ιδιαίτερα θετικοί για τις δισκογραφικές εταιρείες της χώρας μας προβλέπονται οι μήνες που ακολουθούν. Από τη μια οι επισκέψεις καλλιτεχνών διεθνούς βεληνεκούς (Akon, Tokio Hotel, Beyonce) ανεβάζουν το ενδιαφέρον, από την άλλη οι πολλές νέες ψηφιακές υπηρεσίες (Wind Music Store, Vodafone downloads) κάνουν το νόμιμο μουσικό περιεχόμενο ακόμα πιο προσιτό στο νεανικό κοινό.
// Πιο σημαντικό όμως φαίνεται ότι είναι το γεγονός ότι σχεδόν όλες οι δισκογραφικές έχουν προγραμματισμένες πολλές και καλές νέες κυκλοφορίες, οι οποίες
αναμφίβολα θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Εκτός από αυτούς οι κυκλοφορίες αυτές προσελκύουν και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, τα
οποία ενδιαφέρονται για αποκλειστικότητες και «media χορηγίες». Έτσι το μόνο σίγουρο είναι ότι για τους επόμενους μήνες επικοινωνιακά θα βομβαρδιστούν όλοι από μουσική.
// Σε συμφωνία και με τη Warner κατέληξε η Vodafone, ώστε να διαθέτει και το δικό της περιεχόμενο χωρίς προστασίες (DRM).
// Η τάση τέτοιων υπηρεσιών έχει καταλάβει τους πάντες, όπως παλαιότερα οι αντίστοιχες υπηρεσίες συνδρομητικής μουσικής στο internet. Μένει να αποδειχθεί αν θα λειτουργήσουν θετικά ή αρνητικά απέναντι σ’ αυτό που φαίνεται ότι τελικά θα επικρατήσει, και αυτό δεν είναι τίποτε άλλο από το streaming μοντέλο.
// Ήδη η τάση αυτή διαφαίνεται με την
όλο και μεγαλύτερη αύξηση της κίνησης υπηρεσιών όπως το Last.fm και το Spotify. Οι νεαρότεροι χρήστες τέτοιων υπηρεσιών έχουν αφορίσει κάθε έννοια «ιδιοκτησίας» αρχείων μουσικής – προτιμούν να έχουν τη μουσική τους παντού και πάντα διαθέσιμη, ανεξάρτητα από το τι πλατφόρμα χρησιμοποιούν.
// Μια τέτοια λογική είναι τελείως αντίθετη από αυτό που μας χαρακτηρίζει σήμερα – συλλέγουμε μουσική σε κάθε της μορφή: κασέτες, βινύλια, cd, dvd ή αρχεία mp3. Εκεί φαίνεται όμως ότι οδηγείται η βιομηχανία της μουσικής.
// «Change» ονομάζεται η νέα κίνηση του Πάνου Θεοφανέλη και ασχολείται με το music marketing. Έρχεται να συμπληρώσει ένα μεγάλο κενό, καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες επιθυμούν να συνδεθούν με τη μουσική, όμως δεν καταφέρνουν να το κάνουν επιτυχημένα πάντα.
// Η εταιρεία ασχολείται με music consulting, δημιουργία μουσικών έργων, παραγωγή event, αδειοδότηση μουσικής και πολλές άλλες υπηρεσίες, μεταξύ των οποίων και διαφημιστικές παραγωγές.
// Πτώση μεγαλύτερη από 20% είδε το MySpace στη χρήση των μουσικών του υπηρεσιών. Ο λόγος τεχνικός, αλλά και ουσιαστικός: Αφαίρεσαν τη λειτουργία της αυτόματης έναρξης μουσικής όταν κάποιος μπαίνει σε κάποια σελίδα.
// Ως αποτέλεσμα είχε την πτώση χρήσης μουσικής, ως συμπέρασμα όμως προκύπτει ότι αρκετοί από τους χρήστες ευχαρίστως θα κατανάλωναν περισσότερη μουσική αν αυτή τους προσφερόταν χωρίς να το ψάξουν ιδιαίτερα!
// Επιμένουν οι Γάλλοι στο «3 strikes law» και επαναφέρουν μία ακόμα εκδοχή μιας νομοθεσίας η οποία έχει προκαλέσει αντιδράσεις σε όλη την Ευρώπη. Οι πνευματικοί δημιουργοί επιθυμούν να εφαρμοστούν ιδιαίτερα σκληρά μέτρα για όποιον κατεβάζει παράνομα μουσική, με πιο ακραίο τη μόνιμη διακοπή της σύνδεσης internet.


Σχολιάστε εδώ