ΜΠΟΪΚΟΤΑΖ ΤΟ ΜΟΝΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

T ο πρώτο μεγάλο βήμα έγινε με το μποϊκοτάζ στο γάλα απ’ όλες τις καταναλωτικές οργανώσεις, τις κορυφαίες τουλάχιστον, γιατί ο συνολικός αριθμός καταγεγραμμένων οργανώσεων, πολλές από τις οποίες είναι οργανώσεις-σφραγίδες, επισήμως είναι 39.
Εκείνο όμως που καθορίζει πλέον μια νέα εποχή για το καταναλωτικό κίνημα είναι η απόφαση-σταθμός του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτή στη Θεσσαλονίκη να προαναγγείλει μποϊκοτάζ σε μία και μόνο εταιρεία, την ΑΤΛΑΝΤΑ ΑΕ, που διακινεί τα πασίγνωστα Keloggs korn flakes, επειδή αδιαφόρησε πλήρως στις εκκλήσεις για μείωση ή πάγωμα τιμών, σε ένδειξη καλής θέλησης.
Την ώρα δηλαδή που άλλες ανταγωνίστριές της εταιρείες ανακοίνωναν μειώσεις τιμών ή πάγωμα μέχρι το τέλος του χρόνου, κάτω από την πίεση του κλίματος που έχει διαμορφωθεί ενάντια στην ακρίβεια που μας έχει γονατίσει όλους, η συγκεκριμένη εταιρεία δεν έδωσε κανένα δείγμα γραφής. Μάλιστα, στο υπουργείο Ανάπτυξης είχαν φτάσει εδώ και μέρες τιμοκατάλογοι με σημαντικές ανατιμήσεις σε προϊόντα που διακινεί και τα οποία διατηρούν μεγάλο μερίδιο της αγοράς.
Η ΑΤΛΑΝΤΑ ΑΕ «λύγισε» όταν ανακοινώθηκε και μόνο ότι οργανώνεται μποϊκοτάζ, χωρίς ημερομηνία λήξης, κατά των προϊόντων της.
Αμέσως δεσμεύτηκε, γραπτά, ότι από 1/7/08 έως και 31/12/08 “παγώνει” τις τιμές της σε όλα τα προϊόντα τα οποία διακινεί στην ελληνική αγορά. Ταυτόχρονα, αναστέλλει και όλες τις ανατιμήσεις οι οποίες είχαν γίνει από 30/5/08.
Το ΚΕΠΚΑ και η ομοσπονδία καταναλωτικών οργανώσεων ΟΕΚΕ είχαν κάθε λόγο να πανηγυρίζουν στη Θεσσαλονίκη, καθώς θεωρούν και με το δίκιο τους ότι πέτυχαν μια πρώτη μεγάλη νίκη κατά της ακρίβειας.
«Για πρώτη φορά, στην Ελλάδα, προκηρύχθηκε σοβαρό μποϊκοτάζ, στοχευμένο, εναντίον συγκεκριμένης εταιρείας και χωρίς ημερομηνία λήξης. Πρώτη φορά Ένωση Καταναλωτών ανέλαβε το κόστος να στραφεί, ονομαστικά, εναντίον εταιρείας. Και μόνον η ανακοίνωση ότι σχεδιάζουμε μποϊκοτάζ έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της κορυφαίας καταναλωτικής οργάνωσης.
Η κορυφαία καταναλωτική οργάνωση πάντως δεν μένει εδώ, σύμφωνα με σχετικές δηλώσεις της αντιπροέδρου κ. Κεκελέκη. Τα στοχευμένα και μεθοδευμένα ρεπορτάζ κατά συγκεκριμένων εταιρειών και συγκεκριμένων επώνυμων προϊόντων θα συνεχιστούν και μάλιστα σε πρώτη φάση θα αφορούν τις εταιρείες οι οποίες, σύμφωνα με τον σχετικό κατάλογο που έδωσε το υπουργείο Ανάπτυξης στη δημοσιότητα, είχαν χαμηλή ανταπόκριση, με μειώσεις τιμών-κοροϊδία της τάξεως του 0,5%…


Σχολιάστε εδώ