Με στημένα ρεπορτάζ θα προωθήσουν την εκπομπή της Δρούζα!

Την προπερασμένη Παρασκευή, με πρωτοβουλία της παραγωγής, στα γραφεία μεγάλης διαφημιστικής εταιρείας συνεκλήθη σύσκεψη, παρουσία εκπροσώπων 3 περιοδικών, αλλά και άλλων προσώπων. Εκεί συζητήθηκε εκτενώς η προώθηση της εκπομπής με μπαράζ δημοσιευμάτων και κεντρικό μήνυμα πως δεν πρόκειται για reality. Το γεγονός ότι η σύσκεψη έγινε στα γραφεία διαφημιστικής, αλλά και οι αναφορές που έγιναν για την προώθηση της εκπομπής, άφησαν πολλά ερωτήματα στους εκπροσώπους των περιοδικών και ενδεχομένως κάποιες σκιές. Αλλά και αν ακόμη δεν επιβεβαιωθούν, είναι η πρώτη φορά που γίνεται τέτοια απόπειρα συντονισμού περιοδικών και δη από την κρατική τηλεόραση, για την προβολή μίας και μόνον εκπομπής. Δεν είναι γνωστό αν η διοίκηση της ΕΡΤ έχει γνώση των πρωτοβουλιών και αν στο συνολικό κόστος παραγωγής προβλέπονται και τέτοιες τεχνικές προώθησης.

Το σίγουρο είναι πως μετά την υπογραφή του συμβολαίου με την ΕΡΤ η εταιρεία παραγωγής «ΑΝΝΑ ΔΡΟΥΖΑ ΜΠΟΡΩ ΑΕ» προχώρησε σε εκτεταμένη τροποποίηση του καταστατικού της. Έτσι μεταξύ των σκοπών της εταιρείας είναι η σύσταση και οργάνωση… «κατασκηνώσεων», αλλά και βρεφονηπιακών σταθμών, η «προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών» και η εξεύρεση χρημάτων από χορηγούς! Στο καταστατικό προβλέπεται η συνεργασία με «χορηγούς από τον χώρο της ιδιωτικής πρωτοβουλίας για χρηματοδότηση, έρευνα και ενημερωτικές εκστρατείες, κοινωνικές έρευνες κ.λπ.»!

Ακόμη προβλέπονται:

  • «Η επιμόρφωση σε θέματα αφορώντα την ανάπτυξη και καλλιέργεια της ανθρώπινης προσωπικότητας, μέσα από ειδικά προγράμματα, σεμινάρια, συνέδρια, διαλέξεις, εκθέσεις, εκδόσεις και διεθνείς εκδηλώσεις.

  • «Η έκδοση, εκτύπωση, εμπορία, προώθηση, πώληση, εισαγωγή, εξαγωγή και εν γένει διάθεση βιβλίων και εντύπων».

  • «Η δημιουργία, εισαγωγή-εξαγωγή, εμπορία και εκμετάλλευση οπτικοακουστικών έργων για VIDEO, DVD και οποιονδήποτε φορέα».

  • «Η οργάνωση πολιτιστικών, καλλιτεχνικών, ψυχαγωγικών και αθλητικών εκδηλώσεων».

    Τέλος, η συνεργασία της εταιρείας με «επιστημονικά παρεμφερή κέντρα ως και μη εκπαιδευτικούς φορείς και οργανισμούς», αλλά και η προώθηση προϊόντων υγείας και η διάθεση προϊόντων «που σχετίζονται με την τηλεοπτική εκπομπή ”ΜΠΟΡΩ”».

    Όλα αυτά άραγε θα γίνουν από τη συχνότητα της ΕΡΤ; Με την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου; Τι λέει ο κ. Χ. Παναγόπουλος;


  • Σχολιάστε εδώ